2013. július 31., szerda

×× Közvélemény-kutatás a TE válaszod dönt! ××


Igen jól látjátok rátok bízom a döntést. Miről is? A fejezetek számáról. Volt egy kis időm és számolgatni kezdtem, hisz még mindig nem jutottam végleges döntésre. Nagyjából HAT fejezet alatt le tudom zárni a történetet, ez körülbelül egy hónapot jelentene.
Aztán eszembe jutott, hogy november huszonötödikén nyitottam a blogot és egy szép keretet adna az egésznek, ha akkor is fejezném be. Tekinthetjük ezt egyfajta névnapi ajándéknak tőlem nektek. Ebben az esetben még TIZENNYOLC-HÚSZ fejezet lenne és ősz végéig írnám a blogot.

TI fogjátok eldönteni, hogy melyik variáció legyen. Csak annyit kell tennetek, hogy KOMMENTBEN leírjátok ti melyikre voksoltok. 

Fontos lenne, hogy minél többen kifejtsétek a véleményeteket, hisz azt szeretném, ha a többség akarata döntene.

Szóval ne kíméljétek a klaviatúrát! :)

Puszi Cassy

13 megjegyzés:

  1. én az ősz végi befejezésre voksolokm imádom a töridet és sokáig olvasnám még :) <3 xx

    VálaszTörlés
  2. Nekem még az is kevés lenne, ha ősz végéig írnád. Mert egyszerűen FANTASZTIKUS ahogy írsz *__* ♥ És még sok ideig szeretném olvasni a blogodat ;)
    De ha választani kell, akkor én az őszi befejezést választom!!

    VálaszTörlés
  3. Minél több annál jobb. Igazán megszerettem ezt a történetet és nehezen válnék meg tőle. Többet szerintem fölösleges lenne írnom.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon megszerettem ezt a történetet, igz én arra szavazok, hogy minél tovább tartson. :)

    VálaszTörlés
  5. November végéig írd, kérleeeeeeeeek! :)))))) <3333 xx

    VálaszTörlés
  6. ősz végi befejezéés.*-* kééérleeeek.
    xx.Orsii

    VálaszTörlés
  7. Szia! Ma találtam rá a blogodra és az egészet elolvastam! Hihetetlenül jól ísz! Le a kalappal elötted! Remélem ősz végéig írod a sztori!!
    Sok puszi!! xxx Tündi

    VálaszTörlés
  8. ÉN ÜGY VÉLEM ÉDES DRÁGA NŐVÉRKÉÉÉÉM!! HOGY EZT A TÖRTÉNETET, SOHA SEM SZABAD ABBA HAGYNOD, - VAGY A FEJEDET VESZEM <3 - SZÓVAL EZEREGY SZÁZALÉKKAL, A NOVEMBER VÉGÉI TARTÓRA SZAVAZOK !!!
    IMÁDLAK <3 :DD
    PUSZIKÁL, DINKA-LINKA :d

    VálaszTörlés
  9. 1000% hogy novemberig írd :DD ,(nemrég találtam rá a blogodra,és bocsi hogy eddig nem írtam kommenteket, csak mindig elfelejtettem.) és én is szívesen fogadnám ha lenne 2.évada :D

    VálaszTörlés
  10. minél tovább írd mert nagyon jó!!!!:D

    VálaszTörlés
  11. minél tovább írod annál jobb ;) :D

    VálaszTörlés