2013. január 1., kedd

xx 5. fejezet xx

xx Angie xx

NAGY ÉS ÉRZELMES BÚCSÚZKODÁS után felszálltam a buszra és ismét kerestem egy ablak melletti üres helyet. Azonnal kibámultam az ablakon és apró mosoly kúszott a számra mikor megláttam az öt napszemüveges alakot, akik kézzel lábbal integetnek nekem. Óvatosan visszaintegettem nekik, majd mikor elindult a busz visszadőltem a székbe. Fejembe nyomtam egy sapkát és a fülembe dugtam a fülhallgatót. A másik végét a telefonomhoz csatlakoztattam és az elmúlt két nap járt a fejemben.
Nagyon örülök, hogy velük voltam, mert úgy érzem most közelebb kerültem hozzájuk. Rájöttem, hogy Harry idiótább, mint én azt valaha sejtettem volna és Louis ebben remek partner számára. Természetesen Zaynt és Niallt sem kell félteni, mert ha ökörségről van szó őket sem lehet kihagyni. Az a személy viszont, aki sokat változott a szememben az Liam. Tényleg azt hittem, hogy ő a legkomolyabb közülük. Ezt még mindig tartom, de ő is el tudja engedni magát és akkor tényleg előbújik belőle a másik énje. A laza, mókázós kevésbé aggósós Payne. Eszembe jutott, hogy fel kell hívnom Anyáékat mielőtt még egy újabb szívroham közeli állapotba sodrom őket. A gyorshívás után hamar fel is vette.
- Szia Kincsem, már a buszon vagy? - érdeklődött.
- Szia Anya. Igen nemrég szálltam fel és nem akartam elfelejteni a hívást így most gyorsan lerendezem.
- Na ez az én lányom - hallottam a háttérből Apa hangját.
- Rendben akkor a végállomáson várni fogunk - szólalt meg újra Anya.
- Oké akkor pár óra múlva. Sziasztok.
- Szia Angyalom - köszönt ő is, majd a vonal megszakadt.
Így utazok én haza... fáradság pipa, de egyszerűen
fejthetetlen volt@Angie_LittleTommo
Az "Angyalom" megnevezésről ismét a tegnap este ugrott be és Liam. Ez képtelenség miért nem tudok inkább a bátyámmal való beszélgetésre koncentrálni vagy bármi másra? Nem lehetsz ilyen butuska Angie. Gondolatelterelésként fotózni kezdtem a tájat, a buszt és magamat. Készült egy elég normális kép így ki is posztoltam Twitterre. Alig, hogy kiléptem az oldalról és vissza akartam dugni a füles csatlakozóját jöttek is az értesítések.
Volt egy sejtésem vajon kik aktivizálták magukat és hát igazam is lett. Gondoltam válaszolok nekik azzal is megy az idő.

Nekünk is az volt@zaynmalik
      Igen ezt tudom tanusítani :P @Angie_LittleTommo

Egy igazi Tomlinson mosoly@NiallOfficial
     Családban marad@Angie_LittleTommo

Hiányzol ám nekünk Királylány, mihamarabb szeretnénk viszontlátni@Harry_Styles
     Nekem is kezdtek egyre jobban a szívemhez nőni úgyhogy remélem hamar látjuk egymást újra@Angie_LitteTommo


Styles már szóltam neked... Prücsök az enyém így a nyavajájával is :P @Louis_Tomlinson
     Óóó igen ez már az igazi Tommo tudod, hogy én is szeretlek, mint a dzsemet keksszel@Angie_LittleTommo


Mind igazán aranyosak voltak és gondolom a mellettem ülő idős nénike komplett sültbolondnak gondolhat, hogy itt vihogok a telefonomon, ám  meglepetésemre a legjobban nem Lou posztja esett, hanem Liamé.

Micsoda fáradt arc, de az állításomat még így is fenntartom ANGEL@Real_Liam_Payne
  Köszönöm vicces fiú, de ezt csak neked nézem el@Angie_LittleTommo

És válasz után azonnal az ő profiljára mentem és tanulmányozni kezdtem. Az előbbi mondat járt a fejemben és úgy éreztem bele is pirulok, még akkor is ha nem szabd.
- Ő az udvarlója? - szólalt meg rekedtes hangon az idős hölgy.
Felé kaptam a fejem, majd újra a telefonomra, ahol még mindig Liam képe volt. Gyorsan kiléptem belőle és csak utána válaszoltam a feltett kérdésre.
- Nem, a bátyám egyik csapattársa - mosolyogtam.
Jobbnak láttam ha ezt a témát nem feszegetjük tovább, így csak általános dolgokra feleltem neki. Szerencsémre nem sokkal később megérkeztünk és egy gyors búcsú után magam mögött hagyhattam.

xx Louis xx
Néztük még pár percig, ahogy a busz eltávolodik, majd még jobban a képünkbe toltuk a napszemüvegetek és visszaindultunk a szállásra. Sajgott a fejem és magamban ismét megfogadtam, hogy soha többet nem iszok ennyi és ezt nagyjából a következő buliig be is szoktam tartani aztán kezdődik elölről.
- Hát Haver a húgod tényleg nem semmi - ugrott mellém Hazza, majd mondatát hallva csúnyán néztem rá - Most komolyan miért csinálod ezt? Tesók vagyunk, nem? Akkor miért gondolod, hogy bántanám őt.
- Harry ezt nem értheted, hisz neked nővéred van a te kapcsolatod Gemmával egészen más.... tudod én vagyok a nagytestvér és nekem kell őt megvédenem.
- Én értem miről beszél Lou. Nekem is húgaim vannak, igaz még kisebbek, de a gondolattól is a frász kerülget. hogy valaki átverheti őket vagy esetleg még rosszabb - szállt be Zayn is.
Tovább nem beszéltünk a témáról úgy gondoltam eztán már Harry érti a lényeget. Visszaérve mindenki vízszintesbe helyezte magát és próbált józanodni vagyis majdnem mindenki. Liam volt az egyetlen, aki csak a fáradtsággal küzdött.
- Hé Leeyum elmondanád mi történt tegnap este? - kérdeztem a kanapén elterülve.
Láttam arcán, hogy kicsit bizonytalan, hogy beavasson-e az este minden részeltébe, de miután közöltem vele, hogy még mindig a húgomról beszélünk részletesen elmesélt mindent a bárból való távozásunkon át az itt lerendezett hisztiig és a végén, hogy hogyan kellett minket kipaterolnia Angie szobájából.
- Uram isten ez nagyon gáz. Remélem nem akadt ki nagyon - szorítottam egy párnát az arcomra - Köszönöm Liam - mondtam miután eldobtam a kezemben lévő tárgyat.
- Semmiség.
Én egyáltalán nem így gondoltam mivel tudtam milyen vagyok, ha sokat iszok és volt pár elképzelésem a srácokról is így szerintem ezt a káoszt megfékezni koránt sem volt semmiség.
- Há Lou úgy tűnik Angie unatkozik a buszon - kiáltott fel Zayn és felénk fordította az ölében pihenő notebookját.
Mosolyogva néztem a képet, amin húgom fáradt mosollyal néz a kamerába, majd gyorsan elolvastam a hozzászólásokat és nem bírtam ki, hogy ne írjak én is. Örültem, hogy végre eljött már nagyon hiányzott nekem. Ilyen sokáig még sosem kellett távol lennünk egymástól és ez csak az egyik dolog volt, amitől tartottam. Mi van, ha a távolság miatt meggyengül a kapcsolatunk? Ha úgy fogja érezni már nem bízhat bennem?  Nem engedhetem meg, hogy ez történjen, így amilyen gyorsan csak tudtam ebben a fejfájós-másnapos állapotban felpattantam és a szobámba mentem. Előkerestem a táskám mélyéből a laptopom és azonnal beizzítottam. Elhelyezkedtem az ágy közepén és pötyögtem is.

Kedves Kicsi Tommo! :)

Örülök, hogy itt voltál velünk, mert már nagyon hiányoztál nekem. Még itt az elején úgy érzem, hogy bocsánatot kell kérnem a tegnap esti vagy jobban mondva ma hajnali viselkedésem miatt. Csak kicsit ki akartam engedni a fáradt gőzt és ez lett a vége. Igaz nem sokra emlékszem, de Liam beszámolója alapján elvetettük a sulykot. Szóval nagyon nagyon sajnálom és megígérem ilyen többé nem fog előfordulni.
Ma még lazítós napunk van, délelőtt biztos, de után megint jönnek a próbák és készülünk ezerrel szombatra. Izgulok ám :)  Remélem leszünk legalább olyan jók, mint tegnap. Amint lesz időm újra írok neked. 
Ugye épségben hazaértél és Anyuék nem izgultak túlságosan? Már most azon gondolkodom mikor jöhetnél újra.
Addig is legyél igazi Tomlinosn ne keljen csalódnom benned.
Puszil és ölel Louuu :)

Elolvastam még egyszer csak, hogy orbitális marhaságot nem írjak le, majd rányomtam a küldés gombra. Elterültem az ágyon kezeimet fejem alatt pihentettem és csak élveztem ezt a pár perc csendet és nyugalmat. Biztos voltam benne, hogy nem tarthat sokáig és igazam lett. Következő pillanatban kivágódott az ajtón és Niall szambázott be rajta.
- Gyere Louis ki kell választanunk mit énekeljünk a jövőhéten.
~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~. Sziasztok :) itt vagyok az új év első posztjával remélem vártátok és már elég józanok vagytok hozzá, hogy olvasni tudjátok :P  Köszönöm a 13 pipát és 2 komit tényleg nagyon jólestek :) Mikor a visszajelzéseket olvasom mindig vigyorgok, mint a tejbe tök és újabb és újabb ötletek születnek a kis fejemben... szóval tényleg nagyon köszönöm. ÉS szinte el sem hiszem, hogy már 9 rendszeres olvasóm van, nagyon örülök nektek és remélem leszünk még többen
Nem húzom tovább :D
Puszi Cassy

1 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett,mint mindig.♥^^ remélem hamorsan több időre is tudd menni a srácokhoz Angie..:) már nagyon várom a folytatást! xoxo :)

    ui: így utólag is sikerekben gazdag,boldog újévet kívánok! :)

    VálaszTörlés