2013. március 19., kedd

xx 14. fejezet xx

xx Angie xx

SOSEM GONDOLTAM, HOGY VALAHA a filmeken kívül látni fogok még ilyet. Sky maga köré csavarva egy nem valami hatalmas törülközőt sikítozva rohangált körbe-körbe a nappaliban, miközben Zayn elégedett vigyorral az arcán foglalt helyet a kanapén.
- Mit vigyorogsz? Te barlangban lakó ősember vagy - toporzékolt szegény lány.
- Kölcsön kenyér visszajár - rántotta meg a vállát a fiú.
- Te perverz kukkoló - vágott hozzá egy párnát.
- Héé, nem tudom mi bajod van legalább tudom, hogy jól nézel ki, még akkor is ha ilyen modortalan vagy - vigyorgott tovább elégedetten Zayn.
Oké legalább már tudom miről van szó. Ezek szerint most Malik volt az, aki rányitott szegény Honorra. De azért valljuk be, hogy amit most lerendeznek az elég mulatságos. Teljesen biztos vagyok benne, ha ezek ketten egyszer normálisan leülnének beszélgetni sokkal jobban megkedvelnék egymást, mint azt ők valaha is gondolták. Az a legnagyobb bajuk, hogy túlzottan előítéletesek, de úgy érzem nem nekem kéne felnyitnom a szemüket. Remélem rájönnek maguktól is még azelőtt, hogy a házat teljesen leamortizálnék. Elegem volt már ebből a zsivalyból így szépen lassan az emelet felé lavíroztam.
- Hé Ang csak pár órád van szóval kapd össze magad - kiáltott utánam Harry.
- Miért kéne?
- Mert buliidő van Édeském - kezdett bele a szokásos idióta táncába.
Bennem pedig a vér is megfagyott. Ezt nem gondolhatja komolyan... én nem fogok velük bulizni menni. Elöször is a múltkor is mikor velük voltam tisztára dedósnak éreztem magam. Jó oké azóta már eltelt pár hónap, de én erre nem vagyok még egyszer kíváncsi. A másik pedig az utóbbi bulikból, amiken voltam semmire sem emlékszem és halvány lila gőzöm sincs mit műveltem. Nem akarom ezt kockáztatni.
- Hát jó bulizást nektek - intettem feléjük, majd hatalmas irammal megindultam az emelet felé.
De hallottam a lábak dobogását a lépcsőn, így biztos voltam benne, hogy nem fogják feladni. Igazam is lett még az ajtót se volt időm becsukni már ott tolongtak körülettem  És egymás szavába vágva próbáltak meggyőzni róla, hogy igenis el kell mennem ma velük.
- Rendben egy feltétellel - néztem mélyen a szemükbe.
Elég vicces volt az a sok rémült arckifejezés körülöttem, főleg, hogy Lou annyira izgult, hogy még nyelt is egy nagyot.
- Nem kezeltek kisgyerekként- mondtam miközben bátyámat szuggeráltam.
Ők heves bólogatásba kezdtek, mire önelégült mosoly kúszott az arcomra és nem épp kedvesen kezdtem el őket kitolni a szobámból. Meg akartam őket leckéztetni és pontosan tudtam mire is van hozzá szükségem. Miután magamra hagytak bevetettem magam a fürdőbe és kezdetét vette az ördögi haditerv. Egy alapos zuhanyzás és hajmosás után törülközőbe csavarva léptem ki a kabinból. Míg a hajammal foglalatoskodtam azon gondolkodtam mit is kéne felvennem. Mire elkészültem vele már tudtam is melyik lesz a megfelelő ruha, hajamat szabadon hagyva visszamentem a szobámba és kutatni kezdtem. Elővettem egy fehérnemű szettet, magamra ügyeskedtem és a ruhával a kezemben ismét bezárkóztam a fürdőbe.
- Nagy durranás lesz - néztem végig a kezeim között tartott anyagon.
Miután óvatosan felvettem nekiláttam a sminkemnek. Hamar végeztem ezzel is és mivel nem akartam, hogy idő előtt bármit is megsejtsenek azok a kelekótyák felvettem egy fekete laza pólót, ami minden eltakart a ruhámból. Miután kiposztoltam a képet tudtam, hogy csak percek kérdése és válaszolni is fognak.
Srácok így jó leszek a buliba? :P
@Angie_LittleTommo
És igazam is lett.

Fúúú már kezdtem megijedni, hogy készülsz valamire... de nekem tökéletes leszel @ Louis_Tomlinson

MIII? Még mit nem... mit művelsz te lány? Csípd ki magad dögösre. Ne kelljen felmennem @Harry_Styles

Szerintem meg nagyon szép vagy Angie teljesen mindegy mit hadovál össze Harold @NiallOfficial

Szép vagy Ang, de vigyázz, mert megyek én is :) @EleanorJCalder

Prügyök tyúhúúú még szép, hogy jó leszel :P @zaynmalik

Jó vagy Ang, de nem hiszek neked. Te nem adod fel ilyen könnyen, de rájövök @HonorST.

Angel, gyönyörű vagy :) @Real_Liam_Payne

Mosolyogva olvastam végig a kis szösszeneteket, majd már hallottam is hogy El mér csukja is maga mögött az ajtót.
- Tényleg ebben jössz? - érdeklődött.
Kicsit felhúztam a felsőt, hogy megleshesse az alatta lévő ruhát.
- Cseles vagy
- Vissza kell, hogy kapják.

Köszönöm El és srácok, Sky ne legyél már paranoiás. Harold, neked meg CSITT! @Angie_LittleTommo

Már nem volt olyan sok az indulásig így gondoltam megkeresem a cipőm, amíg Calder a fürdőt tulajdonítja ki. Így a kis komódomhoz baktattam, és elkezdtem feltúrni azt. Már kezdtem kétségbe esni, hogy esetleg nem itt van vagy esetleg kölcsönadtam Jane-nek, de szerencsére a kezembe akadt a szépség. Megnyugodva huppantam vissza az ágyra és kezdtem el dudorászni. Nem nagyon tudtam beleélni magam, mert Eleanor hipergyors volt  Ezután a siserehad már olyan türelmetlen volt, hogy muszáj volt lemenni hozzájuk. Én még mindig az elnyűtt pólómban sétáltam le, kezemben a cipőmmel.
- Gondoltam ezzel feldobom - lóbáltam meg vigyorogva közönségem előtt.
- Én veled így nem mutatkozom - játszotta sértődöttet Stlyes.
- Talán még átöltözhetek.
- Arra már nincs idő - hallottam több irányból is.
Mindeki készülődni kezdett vagyis a cipőjét kezdte felrángatni. Én magam elé ejtettem a két topánt és ledobtam magamról a pólót, majd beleugrottam a cipőbe. A fiúk szoborként meredtek rám, amin csak egy jót kuncogtam A lányokba karolva léptem ki a küszöbön.
- Ha Payne ma este nem veti rád magát megeszem a kalapon - suttogta a fülembe Honor, amit én nem igazán díjaztam El annál inkább.
Bezsúfolódtunk a taxiba és Tommo  már mondta is a címet. Ezután pedig míg meg nem érkeztünk azt szajkózta, hogy ő igenis megmondta, hogy készülök valamire és miért nem lehet neki hinni. Komolyan mondom olyan volt mint egy mogorva öreg úr. Mindenki fellélegzett mikor végre kiszálltunk a járműből.  A következő, ami feltűnt, hogy ez izomagy csávó kalimpálva közeledik felém. Fogalmam se volt ki ő és legfőképpen hogy mit akar. Mikor már elég közel ért  egy hirtelen mozdulattal az arcomhoz hajolt, szerencsére még időben kapcsoltam és el tudtam hajolni.
- Na ne szórakozz már - ragadta meg a kezem.
- Oké Gyökérkém le lehet szállni a Kisasszonyról - lépett közénk fújtatva William.
- Kiassszony? Nagy francokat, látnod kéne mit vágott itt le pár napja.
Én nagyon elszégyelltem magam, mert semmire sem emlékszem az egészből és a tény hogy ez a fekete lyuk ismer engem csak még inkább kiakasztott.
- Akkor is hagyd békén, különben belecsomagollak a kukába.
Szerencsére a csávó minden szó nélkül továbbállt, de én nem mertem a szemükbe nézni. Annyira kényelmetlenül éreztem magam, hogy amíg az asztalunkhoz nem értem csak a lábamat figyeltem.  A srácok csak annyi ideig tartózkodtak körülöttem míg letették a cuccaikat. A fiúk a parkettre indultak, míg Honor a bárpultot rohamozta meg, én csak megsemmisülten meredtem magam elé.
- Borzalmas alak vagyok - suttogtam bele a hangzavarba.
- Bulizni jöttünk - huppant le mellém Harry.
Lassan felé fordítottam a fejem és már nem volt olyan mókás kedvében.
- Héé Tündérvirágszál ne búslakodj már, az egy agyatlan idióta...
- ... de igaza van Harry itt voltam és fogalmam sincs mi történt.
Ő csak megrázta a fejét és magamra hagyott. Megértem hisz nem azért jött ide, hogy az én nyavajámat hallgassa. Pár perccel később Liam ült a helyére és arcomat fürkészte.
- Gyere táncolj velem - nyújtotta felém kezét.
Tiltakozni akartam, de ahogy a szemébe néztem egyetlen érv sem jutott eszembe. Óvatosan fogadtam el a felém nyújtott kezet és ő már húzott is a parkettre. Párszor megpörgetett, majd Harry a kezembe nyomott egy italt és mutogatni kezdte hogy húzzam le. Nem gondolkodtam sokáig tettem, amit kért. És ezt a bátyámon kívül nagyjából mindenki eljátszotta. Az volt a nagy szerencsém, hogy Liam erősen tartott, mert különben nem tudom mi lett volna. Valószínűleg az első kör után felnyalom a parkettet.
- Nem kell így vigyáznod rám, nem vagyok gyerek - csúszott ki a számon.
- Sosem tekintettem rád gyerekként- nézett mélyen a szemembe és volt a hangjában valami, ami furcsa súlyt adott az egész mondatnak.
Kérdőn tanulmányoztam arcát, de csak fejét rázva mosolygott rám, majd ismét pörgetni kezdett. Mikor az aktuális szám a végére ért bocsánatot kértem partneremtől és a mosdó felé igyekeztem. Pár lépés után Honor a nyakamba vetette magát.
- Állati buli, mi?
Nem gondoltam, hogy választ vár, de ha akartam volna mondani valamit akkor sem lett volna időm, mert gondolt egyet és továbbállt. Elég labilisan közlekedett, de mai még furcsább volt, hogy egy férfi cipőt pörgetett a kezében.Nem is értem hogy jutott hozzá.
- Micsoda szépség - hallottam meg az ismerős hangot és ezt követően meg is éreztem a cuppanós puszit.
Zayn felé fordultam, aki már olyan részeg volt, hogy csak bambán vigyorgott a belőle áradó pia szagról meg nem is beszélek.
- Látom jól vagy - mondtam miközben végignéztem rajta és feltűnt, hogy a fél cipője hiányzik.
Mostmár legalább tudom ki is a tulajdonosa.
- Unokatesódat nem láttad? - kérdezte miközben a nyakát kezdte nyújtogatni - Iszonyatosan dögös - dörmögte még, majd magamra hagyott.
Egyértelműen jót tett nekik ez a kis részegség, mosolyogtam. Majd miután végre valahára eljutottam a mellékhelységig megálltam a tükör előtt és az arcomat kezdtem tanulmányozni. Szükségem volt erre a nem is tudom mennyi időre, mert kezdtek összefolyni a fejemben a dolgok. Megigazítottam a sminkem és visszafelé vettem az irányt. Mosolyogva néztem, ahogy El és Louis együtt táncolnak. Akárhogy próbáltam hibát találni a kapcsolatunkban vagy ahogy összejöttek vagy bármi azt én sem tagadhatom hogy totálisan összeillenek. Még ha fáj is beismernem jobban, mint Hannah- val, több bennük a közös. És Louis megérdemli, hogy boldog legyen. Nem is értem, hogy kerültem ilyen elmélkedős hangulatba egy buli közepén erre is csak én vagyok képes. Idiótának éreztem magam, megráztam a fejem majd partneremet kezdtem el keresni. Harryt már megtaláltam, természetesen lányok gyűrűjében, amit ő egyáltalán nem bánt. Nem sokkal messzebb tőle Sky és Zayn lassúztak. Nocsak nocsak mik vannak.  Niall a parkett közepén valami ír táncot nyomott le, elképesztő. Ezután pedig az események mintha maguktól kezdtek volna pörögni, talán túl gyorsan is...

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
Újabb rész és a bonyodalmak csak fokozódnak :9 Még sok minden lesz itt, de nem akarom lelőni a poént így olvassátok és véleményezzetek!
Puszi Cassy

3 megjegyzés: