2012. december 12., szerda

xx 3. fejezet xx

xx Angie xx

LOUIS MOSOLYGÓS KÉPÉT BÁRHOL felismerném, így mikor megláttam, hogy ő az, aki piszkál kicsit értetlenül néztem rá. Majd mérges lettem, végül pedig a nyakába ugrottam.
- Meglepetés - suttogta a fülembe.
- Ez szemétség volt - morgolódtam.
Ő csak töretlenül mosolygott tovább, majd letett a földre.
- Akkor úgy gondolom indulhatnánk is-  szólt közbe Liam.
Idióta módjára vigyorogtam rá, majd a srácok közé szorulva elindultunk gyalog a szállodába. Kicsit meg is lepett, hogy ilyen nyugodtan sétálgatnak az utcán, de ha nekik jó, akkor nekem is.
- És hogy teltek a napjaid Angie? - kérdezte kedvesen Liam.
- Tudod csak a szokásos - mosolyogtam rá - suliba voltan, no meg eltiltáson. Ja és majd elfelejtettem mondani megszámoltam a repedéseket a szobámban.
- Akkor unatkoztál - vonta le a következtetést.
Ezután én kezdtem faggatni őt és amint mesélésbe kezdett kivirult az arca. Jó volt nézni mennyire belelkesedett pusztán attól, hogy elmesélte a vele, velük történteket. Talán ez volt az oka, hogy észre se vettem, hogy megérkeztünk és már a srácok a szobakulcsokkal szórakoznak.
- A szokásos felosztásban leszünk - mondta Niall.
Marhára örültem, hogy így lebeszélték egymás között a dolgokat és én már megint kimaradtam az egészből.
- Ennek nagyon örülök, akkor esetleg beavatnátok engem is?
Erre mind az öt fiú rám nézett, majd megint össze.
- Angie Lou ágyában fog aludni, addig pedig az említett átköltözik Harry mellé - mondta Zayn.
A két említett egymás nyakába ugrott és úgy örömködött.
- Jaj Harrym végre ismét veled lehetek - térdelt le William a göndör hajú fiú elé.
Én csak rémült képpel figyeltem az előttem zajló eseményeket, majd Liam mellém állt és mosolyogva átkarolt.
- Nyugi ez csak Larry Stylinson szokásos műsora.
- He? - fordultam felé nyugtalanul, majd vissza a srácokhoz - Harry te buzi vagy? - kérdeztem meg kerek perec.
- Nem! Nem, dehogy is. Hogy jut eszedbe ekkora baromság. Meg egyébként is miért én? Miért nem Louis? - fordult felém.
- Először is muszáj magyarázatot találnom erre a szarságra itt - mutattam rájuk - Másodszor pedig csak feltűnt volna, ha a bátyám időközben bemelegszik.
Mondatom okozott némi derültséget, majd Harry ismét megtörte a csendet.
- Oké akkor most tisztázzuk ez az egész - mutatott Loura és magára - csak puszta ökörködés. Egyszerűen nagyon bírom őt ennyi. És csak, hogy tudd itt egyikünk sem langyi, ha kell be is bizonyítom - majd határozott léptekkel megindult felém.
Hála az égnek Tommo még időben elkapta a grabancánál fogva és nem túl finoman a kanapéra ültette.
- Rendben akkor most én is mondok valamit - állt be mellém és szúrósan nézett Harryre, majd sorban a többiekre - Aki csak egy ujjal is hozzányúl a húgomhoz megcsókolja vagy valami azt kifilézem. Értetted Styles? - nézett rá szúrós szemmel.
Ő próbálta minél jobban összehúzni magát és hevesen bólogatott, majd a többiek is követték a példáját.
- Ő túl jó hozzátok - morogta, majd felém fordult és elkezdett az egyik szobába tolni.
Amint becsukódott mögöttünk az ajtó már tudtam, hogy teljesen hiábavaló ellenkeznem, így hát beültem a hatalmas ágy közepére és nézelődtem egy kicsit. Kedves bátyám pár perc múlva már velem szemben ült, ezért hát őt kezdtem tanulmányozni. Még mindig az a bohókás, állandóan komiszságon gondolkodó fiú, de az arca. Az arca valahogy nem stimmelt, nyúzottabb volt.
- Ki vele - löktem meg kicsit a vállát.
- Hiányzol ennyi az egész - vont vállat.
- Ne nézz már ennyire madárnak
- Hannah-val kicsit összekaptunk a múlt héten - nézett fel merengéséből.
- Biztos csak egy apró vita volt, mind a ketten lehiggadtok és ismét minden rendbe lesz...
- Nem nem Prücsök ez már nem lesz rendbe. Kiakadt emiatt az egész miatt, szerinte nem kellett volna ez az egész verseny meg felhajtás. Szerinte már meg is változtam és a fejembe szállt ...
Nem hagytam, hogy befejezze a mondatot, közelebb kúsztam hozzá és szorosan öleltem magamhoz.
- Nagyon sajnálom Boo Bear, de remélem tudod, hogy nem így van. És ha valakit hibáztatni kell az én vagyok, én neveztelek be
- Hagyd ezt abba, a legfontosabb ember vagy az életembe és ennél jobbat senki nem tett velem - szorított még jobban magához.
Ekkor kivágódott az ajtó és Zayn rontott be rajta.
- Oh... bocsánat, csak szólni akartam, hogy ideje lenne indulnunk - mosolygott rám, majd sarkon fordult és kiment.
- ÚR ISTEN ANYAAA - sikítottam.
Loui dobott egy hátast az ágyon én pedig kotorászni kezdtem a táskámban, hogy megtaláljam a mobilom  Pötyögtem a számot és szinte még csak ki sem csengett máris felkapták .
- Angela Hayden Tomlinson hát miben egyeztünk meg - hallottam meg Anya dorgáló hangját.
Ugyanazt csináltam, mint Harry néhány perccel ezelőtt és próbáltam összehúzni magam. Bár tudtam, hogy mind hiába hisz telefonon beszélek vele. Hallottam a hangján, hogy épp most készül még jobban belelovalni magát.
- Anyu. Anyu. Anyu hééé. Louis vagyok és ne Angie-t hibáztasd azért, mert nem hívott. Én és a srácok is kicsit talán túl lelkesek voltunk, hogy újra láthatjuk őt és egy perc szusszanást se hagytunk neki - kelt védelmemre.
Ha lehet még jobban szerettem mikor ezt csinálta. Tudjátok olyan tipikus bátyos dolognak tartottam. Intettem neki, hogy amíg kibeszélik a dolgokat Anyával én gyorsan rendbe szedem magam. Nem töltöttem sok időt a fürdőbe csak kicsit felfrissítettem magam és megigazítottam a hajam. Mire kimentem Lou már az ágyon terült szét
- Csak nem akarsz elkésni? - kérdeztem az ajtóból állva.
Hangom hallatán rögtön felült és vigyorogni kezdett. Felpattant karon ragadott és húzott is maga után kifelé.A csapat többi tagja már türelmetlenül várt ránk, én pedig nem akartam őket tovább várakoztatni belepattantam a cipőmbe, felkaptam a farmerdzsekim és már nyitottam is az ajtót. Lóhalálában futottunk végig az egész épületen, majd mind beugrottunk a ránk várakozó taxiba. Nem is lepődtem meg, hogy mi vagyis ők voltak az utolsók akik megérkeztek. Rögtön egy rakat ember tódult köréjük és kezdték őket rendbe szedni. Mivel ezek az emberek vérprofik voltak seperc alatt szinpadkészre varázsolták őket. Hátramentünk a többiekhez, ahol ennyi izguló embert egy helyen még nem láttam.
- Ti miért nem izgultok? - fordultam feléjük.
- Csak egyszerűen örülünk már annak is, hogy idáig eljutottunk - mondta Niall.
Ez tetszett. Tetszett, hogy így gondolnak erre az egészre és mindent beleadnak, hogy ne okozzanak csalódást  senkinek. Műsorukkal is csak ezt bizonyították, ugrálva jókedvűen jöttek le a színpadról és vetődtek a kanapéra, amin történetesen én foglaltam helyet.
- Nagyon királyok voltatok - veregettem meg valaki hátát.
Miután lemásztak rólam normálisan elhelyezkedtek a kanapén és együtt néztük végig a többi versenyző produkcióját. Épp az utolsó reklámblokkot adták be így még a szokásosnál is több ember van itt, olyan emberfőzelékre hasonlít a dolog. Majd mikor feltűnt, hogy Simon Cowell egyenesen felénk jön kicsit megijedtem. Mert hát azért valljuk be elég félelmetes tud lenni. Automatikusan megfogtam annak a két embernek a kezét, akik mellettem álltak és erősen szorítottam. 
- Nyugi nem esz meg - súgta Liam a jobb fülembe, erről pedig arra következtettem, hogy valószínűleg az ő kezét szorongatom .
- Csak megkóstol - súgtam Lou a balba.
Ijedten kaptam rá a fejem, de már röhögött is és egy puszit nyomott a fejemre. Ezalatt Simon ide is ért és arról beszélt a  fiúknak milyen jók voltak és mennyire büszke rájuk. Majd Louis bemutatott minket egymásnak ő pedig rögtön azzal kezdte, hogy le se tagadhatnám, hogy én is Tomlinson vagyok. Rá is vágtam azonnal, hogy nem is akarom. Ennél többet sajnos nem tudtunk beszélgetni, mert neki vissza kellett mennie, mert folytatták az adás.  A táncosok kezdték összeszedni a cuccaikat, mivel lement az összes produkció nekik mára befejeződött a feladatuk. Liam egész végig egy göndör hajú lányt nézett.
- Menj, és beszélj vele - súgtam a fülébe mire kicsit összerezzent.
- Mégis miről? - kapta rám tekintetét.
- Csak általános dolgokról, meg mondjuk dicsérd meg milyen jól táncolt. A többi úgy is megy majd magától.
Rám mosolygott, majd elengedte a kezem és elindult a táncosok felé. Nagyon jól elbeszélgettek ezért nem is értettem mit aggodalmaskodott az előbb. 
Következett az eredmény hirdetés és most én voltam az aki nagyon izgult. Tulajdonképpen nem tudom miért, mert szerintem a srácok voltak a legjobbak és aki ezt nem látja az hülye, de azért mégis ott volt az a és mi van, ha mások nem így látták...

~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.~.
Sziasztok! :) Itt is lenne a következő rész remélem vártátok. Majdnem dobtam egy hátast, amikor megláttam a 14 pipát, komolyan el se hiszem. Azt viszont észrevettem, hogy minden részhez kevesebb komit kapok.... ez kicsit elszomorít és remélem akitvizáljátok magatokat.  Köszönöm annak a két embernek aki írt! Katie Boo nem tudom, hogy neked ez hamarnak számít-e :Dwsxwsx hát köszönöm szépen a nem mindennapi dicséretet :D jó kislány? ezzel van akik vitatkoznának, de az üveg Nutella mindent megér :)Jó olvasást, puszi Cassy

3 megjegyzés:

  1. áááá én már nagyon várom a köviit!!<33

    VálaszTörlés
  2. Mit is írhatnék?hogy tetszik? ááááá...nem, hanem Imááááádoooooooooooooooooooom!♥ az elejét végig kellett röhögnöm annyira jó volt! :D Már nagyon várom a folytatást remélem hamar hozod ^^. Siess vele :)♥ xoxo :)

    VálaszTörlés