2015. szeptember 30., szerda

×× Mi lenne ha? Egy lehetőség a történet folytatására ××

Sziasztok kedves drágák!


Tudom hihetetlenül rég nem jelentkeztem, és egy ideje szó szerint eltűntem a blogger közösségből. Az igazat megvallva szükségem is volt rá, hiszen kezdtek összecsapni a fejem felett a hullámok. Most, hogy visszatértem a szabadságból azonban hihetetlen sok ötletem van.
Ám térjünk most rá a blogra, el sem tudjátok képzelni milyen jó látni, hogy ennyi idővel az utolsó poszt közzététele után még mindig aktívan látogatjátok az oldal. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen sok kis aranybogár lesz kíváncsi a történetemre, arról pedig nem is álmodtam, hogy a blog átlépi a százezres látogatószámot. Tehát köszönöm nektek.


Mivel sokszor néztem át a bejegyzéseket, és olvastam bele egy-egy fejezetbe elkezdett hiányozni a dolog. Angie és Liam párosa, a sok felfordulás, Honor megunhatatlan személyisége. És persze nem utolsó sorban hiányzott az írás is. Egyre többet gondoltam a szereplőimre, és bár azt mondtam nektek, hogy nem lesz második évad most mégis körvonalazódott valami a fejemben.

A második évad Angie-ék eljegyzésével kezdődne, vagyis ismét egy kis időugrás történik és két évvel az epilógus után járunk. Minden felhőtlennek tűnik, megingathatatlannak, ám a mélyben ott vannak azok a problémák, amelyek még mindig megoldásra várnak. Kapcsolatok változnak meg, és hullanak szét, emberek változnak és hoznak mindenkire kiható döntéseket. Könnyek és mosolyog, remények és fohászok. Ez várna rátok a második évadban. 

A dolog viszont rajtatok áll, ha nincs rá érdeklődés én az elmémben játszom le az eseményeket.
Szavazzatok és döntsétek el: Legyen második évad?
2015. október. 18-ig várom a válaszotokat

5 megjegyzés:

  1. Èn imádom a blogodat ès magyon jó lenne második èvad!

    VálaszTörlés
  2. Én új vagyok de imádom a blogodat!tudom hogy lejárt a szavazási idő,de én szeretnék második évadot szóval folytasd kérlek!!!!

    VálaszTörlés
  3. Tudom hogy lejárt a szavazási idő de èn nagyon örülnèk neki hogyha lenne folytatása,mert egyszerűen imádom a törtènetet

    VálaszTörlés
  4. Tudom hogy lejárt a szavazás régen de én szeretnék második évadot :-)

    VálaszTörlés